Vyladená landing page predáva násobne viac

Landing page, ktorá je dobre optimalizovaná, spĺňa predpoklady návštevníka, ktorý na ňu bol cielene smerovaný z kampane. Je to konkrétna podstránka/časť stránky, ktorá by mala prezentovať určený produkt, úzku skupinu produktov, službu alebo iné. Optimalizáciou Vašej landing page, jej obsahu, grafického spracovania, funkcionalít a užívateľovej skúsenosti, zvýšime potenciál jej predajnosti.

Mám záujem

Optimalizujte prostredie, od ktorého očakávate výkon



Optimalizácia landing page je pomerne široký pojem, ktorý pre nás predstavuje kopec práce a úprav všetkého, čo zákazník na stránke vidí, ale aj to, čo nevidí. Pre Vás však znamená návratnosť investície a lepšie výsledky. Optimalizáciou totiž zvyšujeme počet návštevníkov, ktorí boli na stránku smerovaní z reklamnej kampane a vykonali nákup, vyplnili formulár, zanechali kontaktné údaje, alebo vykonali inú konverziu.

Jednoducho povedané, dostanete viac toho, v čo dúfate pri aktívnej kampani.



Čo sme dokázali



Zadanie

Pre klienta Easydiet sme vytvorili predajnú landing page, ktorá prezentuje ich krabičkovú diétu. Cieľom pri tvorbe bolo vytvoriť stránku, ktorá obsahuje len tie najpodstatnejšie informácie, ktoré sú odprezentované profesionálnym spôsobom. Texty boli navrhované vzhľadom na webstránku, no zjednodušili sme ich tak, aby potenciálny zákazník zistil iba to podstatné.

Výsledok

Prioritou bol spomínaný textový obsah, jednoduché grafické spracovanie a responzívnosť na mobilné zariadenia. Vytvorenie tejto landing page vyústilo v nižšiu cenu za získaný kontakt a väčšie množstvo kontaktov v porovnaní s webstránkou.

Zadanie

Pre spoločnosť fitworld sme vytvorili optimalizovanú landing page, vzhľadom na potrebu odprezentovať konkrétnu službu – procedúru – ktorej sa prostredníctvom webstránky dostávalo málo pozornosti.

Výsledok

Landing page priniesla už počas prvého mesiaca desiatky relevantných kontaktov na záujemcov o službu. Relevantnosť sme zhodnotili vzhľadom na vysoké percento záujemcov, ktorí sa stali klientmi. Vyplýva z toho, že sa nám nie len podarilo službu odprezentovať jednoducho a efektívne, ale aj donútiť k vykonaniu akcie tých, ktorých sme kampaňami cielili s najväčšou istotou k vykonaniu želanej konverzie.

Zadanie

Pre fyzioterapeutickú kliniku Rehab.Klinik sme pri spolupráci v rámci reklamných kampaní narazili na problém, ktorý súvisel s nedostatočným obsadením termínov na konkrétnu službu. Vytvorili sme teda samotnú landing page, ktorá mala za úlohu prezentovať len jednu konkrétnu službu.

Cieľom bolo zaplniť termíny terapeutiek, ktoré poskytovali v klinike tento druh rehabilitácie.

Výsledok

Kampaň spolu s optimalizovanou landing page vyústila v nadštandardné výsledky, ktoré prekonali všetky naše očakávania. Klientovi sme dodali toľko záujemcov, že sme museli kampaň pozastaviť, nakoľko nebolo možné kapacitne obslúžiť také množstvo nových klientov.



Chcete s nami spolupracovať?

Radi Vás pozveme na osobné stretnutie pri šálke horúcej kávy a preberieme možnosti spolupráce. Pokiaľ nie ste z Bratislavy alebo Prahy, môžeme si dohodnúť aj konferenčný hovor. Dohodnite si konzultáciu na hello@digination.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 940 656 003


Chcem konzultáciu
Zatvoriť ×

Kedy by ste si želali konzultáciu s naším špecialistom?