Oslovujte zákazníka tam, kde trávi najviac času

Komunikujte so zákazníkom tam, kde sa cíti komfortne a kde trávi dostatok času. Vytvoríme Vám databázu užívateľov, s ktorými budete automatizovane komunikovať priamo v Messengeri. Automatizované hromadné správy – Broadcasting – Vám umožnia informovať, vzdelávať, zabávať a predávať odberateľom. Messenger marketing je nový E-mail marketing.

Nová generácia e-mail marketingu


Možno ste počuli, že e-mail marketing je mŕtvy. To rozhodne nie je pravda. Stále je to skvelý marketingový nástroj, ktorý používame aj my, no nie je tak efektívny, ako kedysi. Hlavne nie vo všetkých oblastiach.

Messenger nám umožňuje spojiť Vás s potenciálnymi zákazníkmi v ich obľúbenom prostredí. Poskytuje teda priestor na množstvo aktivít, no hlavne budovať vzťah a predávať.

Messenger marketing

90% otvorí správu

30% navštívi web

E-mail marketing

23% otvorí správu

3.3% navštívi web

Messenger marketing

PRE KLIENTA FITWORLD



Miera otvorenia

96,4%
3460 potenciálnych zákazníčiek si prečítalo hromadne rozosielanú (no zároveň personalizovanú) správu

MIERA PREKLIKU

30,9%
1111 potenciálnych zákazníčiek v komunikácii pokračovalo a zbieralo ďalšie potrebné informácie

KONVERZIE

61
61 potenciálnych zákazníčiek sa po objednaní služby stali reálnymi klientkami.


INVESTÍCIA

0 €

ZISK Z KAMPANE

854 €

Ako to robíme



Messenger, ako nový komunikačný kanál, Vám dáva možnosť zahrať sa na užívateľovho priateľa, ktorý sa s ním chce podeliť o informácie alebo niečo ponúknuť. Vďaka tzv. Broadcastom - masovo rozosielaným správam s možnosťou segmentácie - máte možnosť rozosielať „newsletter“ priamo do Messengera, kde dosiahnete v porovnaní s emailom násobne uspokojivejšie výsledky. Obsah by mal byť vždy rôznorodý.

Nižšie uvádzame typy obsahu, ktoré pri broadcastoch využívame aj my.

01

Informačný obsah

Príklad: Reštaurácia môže svojím odberateľom rozoslať masovú správu o nových otváracích hodinách alebo chystajúcej sa párty.

02

Edukačný obsah

Príklad: Fitness centrum/fitness tréner ako jednotlivec, môže svojím odberateľom (potenciálnym zákazníkom) rozoslať masovú správu o 5-tich cvikoch, ktoré pomáhajú spevniť chrbát.

03

Zábavný obsah

Príklad: Jednotlivec, ktorý pre svojich odberateľov točí videá, môže poslať ako broadcast video-zostrih nepodarených záberov.

04

Predajný obsah

Príklad: Rehabilitačná klinika by rada obsadila viac termínov na konkrétny typ masáže. Svojim odberateľom rozošle správu o zľave na konkrétny typ masáže a výzvu k vykonaniu konverzie, ktorá môže byť napr. zanechanie telefónneho čísla alebo priame kontaktovanie recepcie.

05

Prieskumný obsah

Príklad: E-shop s oblečením chce zhodnotiť spokojnosť zákazníkov s novými kolekciami a zistiť tak, ktoré sa im páčili najviac. Rozoslať teda môže hromadnú správu, pri ktorej cieľom je získať spätnú väzbu.

Toto je 5 základných typov „broadcastov“, ktoré môžete do svojej komunikačnej stratégie zapojiť aj Vy!

Chcete s nami spolupracovať?

Radi Vás pozveme na osobné stretnutie pri šálke horúcej kávy a preberieme možnosti spolupráce. Pokiaľ nie ste z Bratislavy alebo Prahy, môžeme si dohodnúť aj konferenčný hovor. Dohodnite si konzultáciu na hello@digination.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 940 656 003


Chcem konzultáciu
Zatvoriť ×

Kedy by ste si želali konzultáciu s naším špecialistom?